Mitt fyrahundratrettiosjunde inlägg...

Åh nu sitter jag ensam i mitt rum och försöker få upp lite värme med hjälp av te, täcke och varma koftor. Efter några underbara dagar med både sol och bad här i Brighton så har även kylan kommit hit och man känner att det är höst. Och man börjar på allvar sakna isolerade hus. Jag går seriöst runt och fryser konstant. Men man får väll försöka vara posetiv och se det som en anledning till att köpa massa mysiga stickade koftor.

I övrigt rullar allt på bra här i Brighton. Det är förstås fortfarande lite jobbigt med språket. Även om man är här för att lära sig engelska så är det alltid jobbigt att ägna dagarna åt något man faktiskt inte är bra på. Och andra sidan så är det en desto större anledning att jobba med det.

Ikväll ska vi ner till en liten pup här i Portslade för att sjunga karaoke och spana in den snygga vakten. Efter det ska vi vidare till Brighton för att utforska utelivet där. I think it's going to be nice.

Avslutar med två små bilder från förra helgen:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0