Mitt fyrahundratrettionionde inlägg...

Efter att ha suttit i tio minuter och försökt komma på ett bra sätt att inleda inlägget så kom jag helt enkelt fram till att jag bara slänger upp lite bilder från helgen:



Ännu en gång gjorde vi ett tradionellt besök på karaokebaren i Portslade, där de snygga vakterna numera snällt öppnar dörren åt oss utan att vi ens behöver visa leg. Till skillnad från första gången vi var där då det bara var jag, Anna och Ida så var det denna gång ett stort gäng från skolan som hängde på. Och också denna gång hade vi fantastiskt kul. Karaoke, snygga vakter och jägermaister, det säger väl allt?
Efter det begav vi oss till en Gayklubb i Brighton. Också lite mysigt, men inget kan ju trotsallt slå vår alldeles egna karaokebar.

Aja, nu ska jag göra mig i ordning för ett besök på Hoves kyrkogård tillsammans med Anna, Ida och Emma. Måste erkänna att jag är lite förvånad över hur lätt jag får med mig människor till mina riktigt festliga val av utflyktsmål.  
Därefter tänker vi gå strandpromenaden in till Brighton för ett kaffebesök hos Johnny Depp.
Jag känner att det kommer bli en fin dag.

Kommentarer
Postat av: ida

Du hade helt rætt, det blev en fantastisk dag :)

2011-10-17 @ 19:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0