Mitt fyrahundratrettioåttonde inlägg...

Vi har nu startat en ny vecko-tradition här i Brighton: Gå på bio.
I söndags var vi och såg någon spionfilm som jag inte minns namnet på. Den var så pass svårbegriplig att vi, efter att vi sett den, fick gå in på nätet och kolla upp vad den egentligen handlade om. Kanske inte det mest lyckade filmvalet med det var mysigt endå.
Idag gjorde vi dock ett bättre val då vi, efter skolan, gjorde ett spontanbesök på bion och såg "Midnight in Paris". En helt fantastisk film som alla borde se. Handlade om en författare som gick tillbaka i tiden och bland annat mötte konstnärer som Picasso, Dali och Touluse-Lautroc. Fabolous!

Imon börjar jag på en Keramik kurs här i Portslade. Det ska bli väldigt kul, om än lite otäckt. Jag kände att jag behövde komma i en miljö med bara engelsktalande och keramik är ju alltid kul. Så vi får se hur det går.

Jag hoppas allt är bra med er där hemma! Jag tänker på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman! Det alltid kul att läsa om vad du gör. Jag är så stolt över allt som du vågar göra. Det kommer att gå kanon på keramikkursen. Vi saknar dig. Kram Mamma

2011-10-12 @ 09:49:17
Postat av: Mamma

Hej gumman! Det är alltid kul att läsa om vad du gör. Jag är så stolt över att du vågar så mycket. Det kommer att gå kanon på keramikkursen. Kram mamma

2011-10-12 @ 10:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0