Mitt fyrahundrafyrtiosjätte inlägg.

When you are living forever, what do you live for?

Anna och jag var precis och såg senaste Twilight filmen, Breaking Dawn. Ledsen att behöva säga det Beckis, men sjukt vad dålig den var! Nog för att historien är lite töntig i sig själv, men de gjorde ju det hela så mycket värre i filmatiseringen. Otroligt dåligt och tråkigt filmat. Helt utan känsla. Och hallå, vargarna? Hur tänkte de där egentligen? Inte ofta man ser en film som är så pass dåligt att man sitter och vrider på sig och skämms rakt igenom hela filmen. Den var rent utsagt jobbig att se. Men, men, den lyckades i alla fall få mig att känna ett behov av att kritisera den lite här, det är väll ändå något tänker jag.

Kommentarer
Postat av: Becka

Den var ju jätte bra. Det är inte filmen det var fel på utan dig lilla jennie penni ;D

2011-11-22 @ 20:59:04
Postat av: Jenn

Haha, jag är inte så säker på det Beckis lilla ;)

2011-11-22 @ 22:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0